tisdag 26 juni 2012

Den röda blomstertid nu kommer

Hej! Äntligen tillbaka med mitt nyaste lilla projekt, ett kort till tävlingen "Den röda blomstertid nu kommer" som ingår i Svensk Scrapbookings midsommarcrop. Reglerna är enkla; det ska vara ett kort i endast svart och vitt + tre röda blommor, tema och form väljer man själv. Naturligtvis blev det knepigare än vad det låter!

Ska försöka återkomma snart och visa upp allt som blivit liggande. =)

Hi! Finally back with my newest little project, a card for challenge number 6 which is a part of Svensk (Swedish) Scrapbookings' mid summer crop. Check out the galleries here! =)

I hope to be back soon to show you everything that's just laying around at the moment.



1 kommentar:

  1. Ge eller ta den stora klocktrenden, Yacht-Master II är också något annat: det rolex kopior är Rolex kärleksbrev till en av dess otydliga, men långvariga passioner, yacht. Oroa dig inte, jag kommer att klockor kopior skona dig den långa, trögögda historien om allt som är spännande med båtliv. Det beror dels rolex klocka kopia på att jag aldrig har varit på en racingbåt och dels för att det är irrelevant i den här fake cartier diskussionen - du är antingen redan en skeppare i hjärtat, eller om du inte är det, kommer mina få fake IWC mästiga ord inte att komma igång. Rolex har producerat ett antal längre videor om ämnet, så om du kan ta 24 minuter fake audemars piguet av "uplifting-instrumental-music.mp3" och är desperat efter att lära dig mer om yachting, föreslår jag fake panerai att du tittar på videon ovan. Men först då.

    SvaraRadera