fredag 23 december 2011

Min första kortbeställning!

Det har blivit lite väl lite tid till scrapbooking sedan jag skrev ordentligt sist, bortsett ifrån min första lilla "beställning" som lades av min pappa. Han ville ha ett "svenskt" julkort, gärna med någon snögubbe och med god jul skrivet på både franska och svenska. Anledningen till det är att kortet ska skickas till min systers värdfamilj i Frankrike, där hon pluggar nu ett år. Tyvärr hann jag inte fotografera det innan det påbörjade sin resa till fjärran land.
Något som jag haft lite mer av är faktiskt tur! Det har blivit lite scrap-shopping och mina stämplar från underbara Phunnyface kom för ett tag sedan. Det är två stämplar baserat på min idé om att göra honomsexuella kärlekspar och visst blev de fina! =D
Något annat vackert är dessa lyxiga Prima-blommor som hittat hem till mig! Tack snälla Pojjo för din fina bloggcandy och gud vad roligt att lilla jag vann! =)

1 kommentar:

  1. Kul att du vill vara med och fira i min candy, vill önska dig lycka till och en riktigt härlig jul!
    Kram Anneli

    SvaraRadera