fredag 9 december 2011

Stafflikort i vitt & silver - clean & simple

Hej, har ni saknat mig? Jag har saknat er! Det har varit fullt upp hela veckan, så jag har inte hunnit med bloggen och scrappandet riktigt, men nu har jag lite att visa i alla fall. =) Det kommer att komma upp lite efter hand och vi börjar med ett bidrag till Scrapgalens adventsutmaning del 3 - skapa utifrån Lillblommans skiss.
Jag valde att tolka skissen såhär:

Hello, have you missed me? I have missed you! I've been busy all week and had not had time to blog and scrap really, but now I have a few things to show you at least. =) I'm starting with a card I made for Scrapgalens advent challenge part 3 - create something based on Lillblommans sketch.
Here is my interpretation:


Eftersom jag gjorde ett stafflikort tog jag fasta på de "viktigaste" delarna från skissen. Min flaggor är lite kortare, min text är lite annorlunda och det tjocka "(spets?)bandet" som borde gå under flaggorna har jag istället gjort en lite egen variant på och placerat som stopp för själva stafflidelen.
God jul har fått ett lager crackle accent och blomman glittrar som bara den! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar