lördag 22 oktober 2011

Ännu ett bidrag..

..till Scraptorgets födelsedags CC! Den här blev jag betydligt mer nöjd med än den ni fick se igår dessutom. =) Bilden blev lite småsuddig, ber om ursäkt för det.
I alla fall, det blev ett bidrag till utmaning nummer 9, där man skulle göra ett grattiskort med minst fem band. Jag ville göra ett lite höstigt kort som jag piffade upp med den lilla "regnbågen" som jag gjort av de fem banden. Den juliga stämpeln ska symbolisera en fika, kanske en middag ute, eller varför inte lämna över kortet tillsammans med en tårta!? Istället för en blomma ni vet.. ;)


Än en gång  vrider blogger på bilden och jag vet inte hur jag ska fixa det. Så irriterande!
Insidan fick en liten snabbfix, med hjälp av lite papper (så man har någonstans att skriva grattishälsningen!) och stämplar. Om ni tycker att det ser lite snett och vint ut så är det för att det ska vara så! ;) Det ser lite knasigt ut när bilden är felvänt, men i verkligheten tycker åtminstone jag att det blev lite charmigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar