måndag 10 oktober 2011

Kort - Friends are forever

Svenskscrapbooking hade födelsedags-CC nu i helgen (7-9 okt) och tillslut hann jag slänga ihop och få iväg ett kort till en av tävlingarna. (Jag fyllde själv 20 igår och dottern har varit hemma hela helgen.) Bidrag till alla tävlingarna hittar du här och mitt Friends are forever-kort ligger under Kort - fem ord, på sidan 4. (Sida 4 kan du hitta här.) Lägger upp det här också:


Har använt min nya Vill du leka med mig-stämpel från Tingtura Design, en massa clearstamps för att göra bakgrunden på framsidan och ett antal andra bokstavs/textstämplar till mina fem små ord/texter. Sedan lekte jag lite med mina nya ProMarkers jag fått i födelsedagspresent! Tyckte det kändes riktigt bra för att vara första gången. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar