tisdag 11 oktober 2011

Halloween "box"

Idag kommer mitt lilla bidrag till oktobertävlingen hos Scrappfabriken. Jag försökte göra något annorlunda, så det blev en liten Halloween-box med en extra twist.
Den var väldigt svårfotad, men tanken är att man ska kunna lägga i en liten påse godis t.ex. och när man sedan plockar ut den får man en liten "överraskning" i form av dekorationerna innuti. Nästan som ett enkelt tittskåp. :)

Önskar att jag hade haft lite mer tid, (det var sista dagen att skicka in idag) för jag blev inte helt 100% nöjd. Men nu är det som det är och jag är ganska glad att jag fick ihop något alls. Har haft så ont i magen/sidan hela dagen, så jag har haft lite svårt att röra mig. Vet inte vad det beror på, men jag hoppas det har gått över till imorgon.

Today I'll show you my entry in the october challenge at Scrappfabriken. I tried to make something different and it became a Halloween box with a twist. 
It was hard to take a decent picture of it, but you're suppose to be able to put for example a little bag of candy inside and when you pull it out you get a little "surprise" when you see the decorations inside.


I wish I'd had a little more time (today was the last day to email your entry) because I am not 100% happy with it. But now it is what it is and I'm kind of glad that I were able to make anything at all, since I've had pains in the side of my stomach all day and has had some trouble moving around. I don't know what caused this, but I hope it'll be gone in the morning.


Spindeln har jag gjort själv och den är faktiskt det bästa med hela boxen tycker jag!
I've made the spider myself and in my oppinion it's the best thing on there!
:D


Jag gillar inte att visa upp saker jag inte är riktigt nöjd med, jag kan ju bättre! Men kanske finns det någon därute i cyber space som tycker den är rätt okej ändå och kanske kan få lite inspiration. Lämna gärna en kommentar och berätta vad just du tycker. =)

I do not like showing off stuff that I am not too happy with, I can do better than this! But perhaps there are someone out there in cyber space who thinks it looks okay or maybe someone can draw some inspiration from it. Feel free to leave a comment and tell me what you think. =)

1 kommentar:

  1. That is cool, thanks for sharing!
    Hey, Pixie Dust Paperie is having a giveaway, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/

    SvaraRadera