torsdag 20 oktober 2011

Barnkort

Hej allihopa! Det var ett tag sedan, har en barndomsvän som varit på besök i några dagar och det har därför inte blivit så mycket scrappande eller häng framför datorn. Men lite har jag hunnit med! Tänkte visa ett kort jag gjorde åt Ylva, vännen som är här, som hon ska ge till sina bonusbarn Ludde, 2år, och Julia, 4år. Ett litet tecken på att hon saknar dem.
I ett försök att få fram just det valde jag att göra utsidan "regnig" och när man öppnar är det solsken och två små barn som L och J förhoppningsvis kan känna igen sig i. Kortet är ganska enkelt och lite "barnsligt" sådär, med färger och detaljer som barnen tycker om. Jag har lämnat mycket plats till text inuti, både till ett gemensamt meddelande i mitten och personliga små hälsningar på sidorna.


Förstår inte varför blogger vänder på bilden hela tiden! *suck* Men, men ni får väl vrida på huvudet.. 


Jag tycker det är hemskt svårt att göra barnkort, men Ylva blev nöjd, så kortet blev godkänt i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar