torsdag 3 november 2011

Altrad låda - blomma

Här kommer en liten låda som jag altrade igår kväll till ScrappaLoss' utmaning, där man ska göra en presentförpackning. De har nämligen fyllt ett år som blogg nyligen, så grattis till det! =)

Tanken var att det skulle se ut lite som en tårta och inuti finns det gott om plats för exempelvis ett smycke.

Here's a little box which I altered yesterday evening for the challenge at ScrappaLoss, were you are supposed to make a gift package. They have recently had their first birthday, so congratulations! =)


I wanted it to look kind of like a cake and it is perfect for storing some jewellery for example.


4 kommentarer:

  1. Så vackert!!!

    Kul att du vill vara med och tävla med oss på ScrappaLoss!!!

    Ha det bäst!
    Päivi DT ScrappaLoss

    SvaraRadera
  2. Så lekker den var!

    Takk for at du deltar hos ScrappaLoss!

    Hilsen
    Anne/Scrappefruen

    SvaraRadera
  3. Hej! Ledsen att jag tagit sådan tid på mig;-(
    Jag är med i två fina FB-grupper. Den ena hittar du här:
    http://www.facebook.com/groups/306488776043331/
    och den ändra här:
    http://www.facebook.com/groups/171511432924590/
    Hoppas du tycker det är lika kul som jag:-)
    i så fall "ses" vi snart igen.
    ha det bäst tills dess.
    Åsa

    SvaraRadera
  4. Ps. vilken underbar box du gjort:D
    Åsa

    SvaraRadera