måndag 21 november 2011

Pepparkaksburk

Idag tänkte jag visa en altrad pepparkaksburk. Det kändes som en perfekt dekoration inför jul. =) Den är dessutom med i ScrapGalens Adventsutmaning, del 1, där det handlar om att göra just en juldekoration.
Pappret kommer från BoBunny och heter Noel Stripe. (Jag har använt båda sidorna av det.) Sedan har jag dekorerat med band, pearl maker, ett par embossade texter och ett par blommor, som fått lite glitterlim på sig. Rosetten har jag knutit själv med hjälp av en supersmidig rosettmall, som du hittar här. Den kan jag verkligen rekommendera! =D

1 kommentar:

  1. Vaucher Tillverkningsrörelse
    BCHH fake seiko Sovereign använder Vauchers ultratunna 5401 mikrorotorrörelse, där köparen har möjlighet att fake rolex den traditionella 5401/32 eller 5401/33 med signerad volframguldrotor. Dessa är de senaste 5401 fake Rolex produktioner som har en förbättrad rotorkonstruktion som gynnar isokronism. Vaucher 5401 arbetar rolex replica med 21 600 vph och har en 48-timmars kraftreserv. Det är cirkulärt korn, Genève-ränder, avfasning och rolex kopia handbehandling utförd under hela rörelsen.
    Tourbillon
    BCHH Sovereign Tourbillon finns i var och en av rattarna och har en speciell flygande tourbillon som är handbehandlad av de ovan nämnda exceptionella AHCI-bevakare.

    SvaraRadera