söndag 25 september 2011

Defekt pearl glitterlim - köp ej!

Woho, jag har fått min tredje kommentar idag! ^^, Det gillas, så jag tänkte faktiskt länka till de tre rara bloggarna som ett litet tack för kommentarer och snälla ord om min tag med vårkänsla. Så ta en titt inne hos Maja, Mison och Ami vettja. =)

Kommer ni ihåg att jag köpte två glitterlim på Bokia häromdagen? Jag skulle prova det röda då när jag gjorde min lilla hjärtformade korg, men blev väldigt besviken när det blev stopp hela tiden, trots att jag upprepade gånger stuckit ner en metalltråd för att få bort stoppet. Det gick inte få fram mer än några millimeter åt gången, så det var helt omöjligt att dekorera något större område. Det hade tagit hur lång tid som helst.
Jag bestämde mig slutligen för att maila till YouDo och förklara problemet och svaret blev att jag tydligen köpt "Pearl glitter" och att de tyvärr slutat fungera som de ska. De ska ta bort dem från sitt sortiment och tjejen jag pratade med sa åt mig att gå tillbaka till Bokia och be om pengarna tillbaka, så får de i sin tur reklamera de glitterlim de har kvar. Det känns skittråkigt såklart, jag som hade hittat två så fina färger och allt. Men så kan det gå. Jag tror jag ska försöka att klippa av en liten bit i toppen och se om det hjälper, men jag har en känsla av att det kommer åka tillbaka ändå eftersom det var rådet jag fick.

Så kort sagt, köp inte YouDo's Pearl glitter lim, de ska ur sortimentet för de fungerar inte. Detta gäller dock inte YouDo's vanliga glitterlim, så där är det bara köra på som vanligt. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar