torsdag 15 september 2011

Svenskscrapbooking.se

Ni som också sysslat en del med olika former av papperspyssel känner säkert till sidan svenskscrapbooking.se och deras stora forum. Idag försökte jag skapa ett konto där, men den påpekade att min mailadress redan är kopplat till ett konto. Jag hade en känsla av att jag faktiskt hade ett konto redan, så jag övergick då till att försöka logga in med de användarnamn + lösenord jag brukar använda mig av. Men icke! Jag kan inte komma åt mitt konto. =( Mailade forumansvarig direkt, så jag hoppas att jag får svar inom den närmsta framtiden.
Nej, nu ska jag se om jag hittar någon inspirerande utmaning! Har inget speciellt projekt på gång för tillfället (och min dator är dessutom sjuk, så jag kan inte få ut en enda bild, suck!) så en liten tävling vore perfekt. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar