fredag 16 september 2011

Hittade en utmaning & stämpelidéer hos PhunnyFace

Som rubriken säger, jag hittade en riktigt rolig utmaning igår! Jag är inte riktigt klar, men ska fixa det sista så fort jag får en liten stund för mig själv. Inte riktigt läge att plocka fram sånt när man har en 2½-åring hemma. ;) Mitt bidrag och länk till tävlingen kommer så fort som möjligt!

Snubblade över ytterligare en liten tävling som föll mig i smaken idag. På bloggen PhunnyFace får man hitta på motiv till deras nya stämpelkollektion, så kul! Jag blev superinspirerad och lämnade några förslag direkt, gör det du också. =) Tävlingen håller på till den 10 oktober (dagen efter min födelsedag, hihi) och det vinnande förslaget/förslagen kommer att tillverkas och skickas hem till vinnaren. Jag hoppas, hoppas, hoppas att det går vägen för mig!
Ta även en titt i PhunnyFaces' butik, dit måste jag definitivt återvända när jag har lite fler slantar på kontot. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar