onsdag 21 september 2011

Småsaker + stämpel från R.A.M.

Visst är det roligt att handla! Svängde förbi Bokia idag igen för jag och dottern skulle ändå handla lite matvaror och eftersom barnbidraget ramlat in nyss tänkte jag köpa den där håltången från Fiskars jag pratat om tidigare. Så det gjorde jag.. Plus en hörnsax (Fiskars) och två glitterlim i burgundy och yellow (You Do).

Letar febrilt efter fina (och inte allt för dyra) stämpelmotiv med människor på, har insett nyligen att det är så väldigt användbart! (Jag har alltid scrappat lite i perioder och mest till privata album och då har jag inte kännt något behov av att ha sådana stämplar.) Så idag bestämde jag mig för att skämma bort mig lite extra och bjöd på den här underbara stämpeln från Rachelle Anne Miller (en av många favoriter) på Tradera!
Den blev min för 36 kr + 12 kr i porto. =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar