måndag 19 september 2011

Tag "vårkänslor"

Tänkte visa en till tag som jag gjorde igår kväll. (Har insett att det är superkul att göra tags och speciellt bra nu, när min dator har insjuknat och jag inte kan komma åt några av mina bilder etc.) Utgick från reglerna för en tävling hos 100% Norr, där man ska inspireras av färgschemat från några nagellack. Jag vet inte om mitt bidrag räknas eftersom det är en tag, men det stod "valfritt alster" så det är väl bara hoppas. =)
Blev verkligen nöjd med den här dessutom!

Pappret heter Hemgjord saft och kommer från den underbara Fika-serien från Maja Design. Kanterna är distressade med färgen Dusty Concord och stämpeln nere i hörnet kommer från Artemio. Den turkosa blomman har jag färgat själv och haft på lite distress crackle paint. Samma crackle paint har jag använta på de två små fjärilarna i nedersta högra hörnet, färgen heter Brushed Pewter.


Vårkänslor är väl egentligen inte superaktuellt just nu, men drömma får man väl.. ;)

3 kommentarer:

  1. Den va fin! Lila är fint och visst ska vi drömma om våren nu då det är höst! :)
    majas-scrappade.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Visst får man drömma om våren! Så fin tag du gjort.

    SvaraRadera