tisdag 20 september 2011

Update på önskelistan

Brukar försöka hålla mig ifrån att titta i en massa scrapbook-butiker när jag inte har pengar att spendera (vilket tyvärr är mest hela tiden, vilken ungdom har pengar i dagens samhälle liksom) och så är jag dessutom ganska dålig på att hitta nya ställen att handla på. Det blir en liten säkerhetsåtgärd nästan, för kollar man i för många butiker finns det ju en viss risk att man bara måste handla lite mer än vad budgeten tillåter.
Nu har jag dock hittat hem till butiken Scrapgalen och jag är helt såld! Det första jag gjorde efter att ha tittat runt lite var att maila ut min uppdaterade önskelista, där ett presentkort hos den butiken hamnar väldigt högt upp. Bara lite mindre än tre veckor kvar, så får vi se hur det går. Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar